HTML

Kalandozások

Hétköznapi és nem hétköznapi történések...:)

Friss topikok

  • Banita31: Heeeeelp! Hogy lehet avatart rögzíteni? Már tallóztam egy képet, de ezek szerint nem mentette el..... (2010.07.08. 22:43) Tetoválás
  • Banita31: Lenne ott jó nagy csörömpölés... jól gondolom? :-D (2010.07.02. 12:45) Este

Linkblog

2010.07.05. 13:39 TsZ

MILF

Sokáig azt sem tudtam, hogy mit jelent ez a rövidítés. Csak fordultam meg állandóan a 40+ anyukák után az utcán...

Őszintén szólva soha nem volt dolgom jelentősebb idősebb nőhöz, mint én. De mostanában egyre nagyobb bennem a vágy arra, hogy kipróbálhassam egy 40 év fölötti Anyukával.

Elsőre volt egy-két kellemetlen próbálkozásom, mert azt gondoltam, hogy majd a chat-en felszedek valakit, azt jónapot. Sikerült találnom egy 67 éves nőt, aki hajlandó lett volna...:D

De nem adom fel, próbálkozom tovább. Addig maradnak a velem egykorú (+5, -8 év) lányok. :) Egy van is most kilátásban, ha történik valami leírom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kalandtura.blog.hu/api/trackback/id/tr662130819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása