HTML

Kalandozások

Hétköznapi és nem hétköznapi történések...:)

Friss topikok

  • Banita31: Heeeeelp! Hogy lehet avatart rögzíteni? Már tallóztam egy képet, de ezek szerint nem mentette el..... (2010.07.08. 22:43) Tetoválás
  • Banita31: Lenne ott jó nagy csörömpölés... jól gondolom? :-D (2010.07.02. 12:45) Este

Linkblog

2010.06.30. 10:20 TsZ

Este

Voltam kocsmában tegnap, ittunk a haverokkal és meccset néztünk. Illetve én mást is. A pultoslányt. Szeretem az ilyen típusú lányokat.

Kerek fenék, tenyérbe illő mell, mosoly. A haja hátrakötve, hosszú barna egyébként.

Elképzeltem, milyen lenne zárásig maradni, majd feltenni a pultra és ott megdugni a söröskorsók között.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kalandtura.blog.hu/api/trackback/id/tr832120338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Banita31 2010.07.02. 12:45:06

Lenne ott jó nagy csörömpölés... jól gondolom? :-D
süti beállítások módosítása